
Nanda Bax neemt afscheid als turntrainster bij De Gemzen Bunnik
19 april 2025 om 21:15 AtletiekBUNNIK Na ruim 33 jaar neemt Nanda Bax afscheid als turntrainster bij De Gemzen. In 1992 begon ze als trainster voor de selectie en daar kwamen later ook de recreatielessen bij.
Daarnaast heeft ze ruim 20 jaar in het bestuur gezeten. Nanda’s afscheid willen we combineren met een reünie. Daarom worden alle oud (selectie) turnsters en (oud) bestuursleden uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Dit zal plaatsvinden op vrijdag 9 mei vanaf 19u30 in de Rijnzaal in Bunnik. Deel dus gerust het bericht met oud turnsters. Graag opgeven via: activiteiten@degemzen.nl.















