Nanda Bax neemt afscheid als turntrainster bij De Gemzen Bunnik
Nanda Bax neemt afscheid als turntrainster bij De Gemzen Bunnik De Gemzen

Nanda Bax neemt afscheid als turntrainster bij De Gemzen Bunnik

19 april 2025 om 21:15 Atletiek

BUNNIK Na ruim 33 jaar neemt Nanda Bax afscheid als turntrainster bij De Gemzen. In 1992 begon ze als trainster voor de selectie en daar kwamen later ook de recreatielessen bij. 

Daarnaast heeft ze ruim 20 jaar in het bestuur gezeten. Nanda’s afscheid willen we combineren met een reünie. Daarom worden alle oud (selectie) turnsters en (oud) bestuursleden uitgenodigd om hierbij aanwezig te zijn. Dit zal plaatsvinden op vrijdag 9 mei vanaf 19u30 in de Rijnzaal in Bunnik. Deel dus gerust het bericht met oud turnsters. Graag opgeven via: activiteiten@degemzen.nl.

Afbeelding
Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie