
Badge Leger des Heils verloren in Odijk
5 april 2025 om 18:33 MaatschappelijkODIJK Vrijdag 4 mei is een medewerker van het Leger des Heils haar badge verloren toen ze aan het werk was in Odijk. Het gaat om de badge van Zoé de Jong, die de badge hoogstwaarschijnlijk verloren is in de buurt van busstation Wilhelmus Peekhof .
Wie de badge gevonden heeft, kan dat laat te weten via bunniksnieuws@bdu.nl en de redactie zorgt dan voor de wederzijdse contacten.











