Duim omhoog op 2025.
Duim omhoog op 2025. Zonnebloem Odijk

Zonnebloem Odijk - Duim omhoog voor 2025

13 januari 2025 om 10:45 Maatschappelijk

Duim omhoog voor 2025 op koffieochtend Zonnebloem

ODIJK Zonnebloem Odijk hield vrijdagochtend 11 januari haar eerste koffieochtend van het jaar. Na de nieuwjaarsrede van voorzitter Bert Staal en burgemeester Ruud van Bennekom was het tijd voor de toast op het nieuwe jaar 2025. Normaal met een glas met bubbels, maar dit keer met een glimlach, een advocaatje met slagroom en de duim omhoog. Zonnebloem Odijk biedt weer een mooi activiteitenprogramma voor 2025. Meer weten over de Zonnebloem-activiteiten? Kijk dan op de website www.zonnebloemodijk.nl.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie