
Zonnebloem Odijk sluit jaar af met 4-gangen kerstdiner
19 december 2024 om 11:55 Maatschappelijk[ODIJK} Zonnebloem Odijk sloot het jaar 2024 af met een 4-gangen kerstdiner in het Wapen van Odijk. Bijna negentig deelnemers en vrijwilligers genoten van de gerechten. Er was een woordje van voorzitter Bert, een kerstgedachte en onder leiding van het het Zonnebloem Odijk Koor werd Stille Nacht gezongen.
,,Veel dank naar het team van het Wapen van Odijk die hun vrije dinsdag beschikbaar stelden voor de Zonnebloem Odijk. En nu op naar 2025”, aldus Eef Goes van de plaatselijke Zonnebloem.
Meer weten? Kijk dan op www.zonnebloemodijk.nl.













