Rob Peek in een kalkoenenpak. Wellicht binnenkort in het echt.
Rob Peek in een kalkoenenpak. Wellicht binnenkort in het echt. BHG

Broers Peek gaan verkleed als kalkoen

1 december 2020 om 14:00 Winkels

BUNNIK Rob en Marco Peek, eigenaren van de Brothers Horeca Groep, trekken een kalkoenenpak aan, tenminste, als zij de challenge halen die ze samen met Driessen Food hebben opgezet. Als zij voor 13 december 600 gevulde kalkoenen hebben verkocht, overhandigt Rob Peek de kalkoenen eigenhandig, verkleed als kalkoen. Als het er meer dan 1000 zijn, trekt ook Marco Peek zo’n pak aan.

De Bunnikse ondernemers zijn creatief, zo blijkt maar weer. Rob Peek: ,,De receptuur komt bij ons vandaan, maar is door Driessen Food verfijnd tot een top gerecht.” De kalkoen is houdbaar tot 2 januari en is eetbaar na een uur in de oven. Kopers kunnen de kalkoen komen halen in de inmiddels beroemde Bunnikse Drive-thru, waar ook al disco werd gevierd en Sinterklaas te bewonderen was. Klanten rijden door Studio A12, onderaan de afrit van de A12 bij Bunnik, waar ze aan het begin van de drive-thru hun hamburgers bestellen. Met de auto rijdt men door Studio A12, waar verschillende DJ’s muziek draaien. Dit concept haalde zelfs de landelijke media.

De kalkoen kost 9,95 per persoon en kan besteld worden via www.brothers.nl/kalkoen .

Kerstkalkoen Drive-thru
Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie