De nieuwe generatie hybrid
De nieuwe generatie hybrid Toyota

De nieuwe generatie wil duurzaam én fun

30 september 2019 om 13:10 Nieuws Deel je nieuws

Duurzaam moet wel leuk zijn

Jongeren laten oudere generaties graag het belang van duurzaamheid zien. Motivaction (2018) toonde in opdracht van Milieucentraal aan dat de helft van de millennials (25-35 jarigen) het maken van duurzame keuzes ook heel belangrijk vindt, thuis en onderweg. Iets meer dan de helft van de millennials wil het liefst alleen duurzame vervoersmiddelen gebruiken. De nieuwe generatie wil het liefst duurzaam én fun. Auto’s moeten dus zo min mogelijk uitstoten, maar ook lekker rijden én er goed uitzien.

De nieuwe generatie hybrid is het beste alternatief voor nu

Voor wie uiterst zuinig en plezierig wil rijden zijn de nieuwe generatie Hybrid de uitkomst. Ze zijn het zuinige én krachtige alternatief voor de oudere diesels en volledig elektrische auto’s die voor de meeste mensen nog onbereikbaar zijn. Toyota is de nummer 1 in de top 20 best verkochte auto's met de laagste CO2-uitstoot, opgevolgd door Peugeot op 2 en Citroën op 3 (bron: Jato, 2019). De CO2-uitstoot van Toyota was al het laagste van alle Europese automerken. De CO2-uitstoot van de nieuwe generatie hybrid is gemiddeld nog 20% lager. Daarnaast worden de compleet vernieuwde Hybrid modellen qua styling lovend ontvangen door automotive media. Zo ziet de nieuwe RAV4 er volgens het Algemeen Dagblad “Indrukwekkender uit dan ooit”.

De nieuwe generatie staat op

Jongeren komen steeds vaker in actie om aan te tonen dat met simpele keuzes al een verschil gemaakt kan worden. Dat hoeft inmiddels niet meer te betekenen dat dit ten koste gaat van plezier en kwaliteit. Toyota is hier het bewijs van en laat het bewustwordingsoffensief rond de voordelen van "De nieuwe generatie hybrid' zien in de nieuwe campagne.

 

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie