Herstelbedrijf uit Bunnik uitgeroepen tot één van de beste schadeherstellers van Nederland

31 oktober 2018 om 09:49 lokaal Deel je nieuws

Amsterdam, 31 oktober 2018 - Iedere autobezitter krijgt wel eens te maken met autoschade. In de omgeving van Bunnik zijn er verschillende vakkundige herstelbedrijven waarbij autobezitters terecht kunnen, maar welke hersteller is nu de beste keus? Schadeherstelplatform Fixico heeft op 31 oktober 2018 de 25 best beoordeelde herstelbedrijven van Nederland bekendgemaakt en ASN Autoschade Boll Bunnik uit Bunnik is ook in de prijzen gevallen. 

Meer dan 6.000 autobezitters hebben dit jaar met een beoordeling bijgedragen aan de uitreiking van de ‘Top Rated Award’. De 650 Nederlandse herstelbedrijven die in aanmerking kwamen, moesten gemiddeld een 8.5 scoren op alle onderdelen. ASN Autoschade Boll Bunnik scoorde gemiddeld een 8.89. 

Door alle klantbeoordelingen te analyseren zijn de 25 best beoordeelde Nederlandse herstelbedrijven naar voren gekomen. Fixico concludeert dat een goede prijs-kwaliteitverhouding tegenwoordig niet meer voldoende is voor herstelbedrijven om zich te kunnen profileren. In de klantbeoordelingen werden dit jaar de volgende drie zaken het meest genoemd:

Service
Of het nu de vriendelijke begroeting is bij binnenkomst, het oprecht meedenken en verplaatsen in de situatie van de klant, of de auto die gewassen weer klaarstaat. Klantvriendelijkheid wordt met 21% het meest genoemd door autobezitters.

Transparantie
Met 18% staat duidelijkheid op de tweede plek van meestvoorkomende zaken die terugkomen in de beoordelingen van Fixico. Autobezitters vinden het prettig om te weten waarom, wanneer en hoe iets gebeurt.

Snelheid
Het snel reageren op een offerteaanvraag, een snelle beschikbaarheid of een korte reparatieduur. Snelheid wordt door autobezitters enorm gewaardeerd en staat met 12% op de derde plek.

“Online beoordelingen kun je zien als een digitale variant van mond-tot-mond reclame. Er wordt tegenwoordig geen hotelkamer meer geboekt of televisie gekocht zonder eerst te kijken naar de ervaringen van anderen. Bij de zoektocht naar de juiste schadehersteller is dit niet anders. Autobezitters kunnen door beoordelingen makkelijker een realistische verwachting vormen en sneller een beslissing nemen. Daarnaast, ontvangen bedrijven natuurlijk graag positieve beoordelingen en dus zijn ze extra gemotiveerd om verwachtingen te overtreffen en een geweldige ervaring te bieden.” -- Mark van Laar, COO Fixico

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie