Afbeelding
Gemeente Bunnik

Gemeente Bunnik: ‘Het Warmteprogramma leeft’

2 februari 2026 om 14:00 Duurzaamheid

BUNNIK Er was veel belangstelling voor de inloopavond over het Warmteprogramma. 

Gemeente Bunnik: ,,Zo’n vijftig inwoners kwamen langs om zich te laten informeren en vragen te stellen over de toekomst van verwarmen in de gemeente. De gesprekken gingen vooral over wat het stoppen met aardgas betekent voor de woning, welke keuzes er zijn en welke stappen de komende jaren te verwachten zijn, zoals isoleren of het plaatsen van een warmtepomp. De belangstelling zien we ook terug in de enquête. Meer dan duizend inwoners hebben deze al ingevuld.”

Wil jij ook nog meedenken? Dit kan tot en met 8 februari. Kijk op www.bunnik.nl/warmteprogramma 

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie