
Koningsdag werd in Odijk gevierd met vrijmarkt, aubade, grootste lunch en veel gezelligheid
26 april 2025 om 15:45 ActiviteitenODIJK De vrijmarkt startte fris, maar al snel kwam de zon erbij. Burgemeester Ruud van Bennekom kwam langs op Koningsdag in Odijk, Constantia speelde het Wilhelmus en daarna kon heel Odijk samen aan de lunch. Het middagprogramma bestond uit spelletjes voor de kinderen en muziek, zon en gezelligheid voor de volwassenen.














