Janic Makizodila en Léon Meiboom met de 5000 valentijnskaarten
Janic Makizodila en Léon Meiboom met de 5000 valentijnskaarten Léon Meiboom

BookThat verstuurt 5000 valentijnskaarten tijdens lancering platform

12 februari 2020 om 14:38 Nieuws Deel je nieuws

BookThat stuurt op Valentijnsdag ruim 5000 valentijnskaarten naar bedrijven, horecagelegenheden en eventplanners zodat zij de perfecte muzikale match kunnen vinden voor ieder evenement.

BookThat is een platform waar iedereen talent of passie kan delen of boeken. Dit concept, opgezet door vier jongens uit Amersfoort, richt zich voornamelijk op de content gedreven dienstverlening. Zij vinden dat iedereen met een passie en/of talent een podium verdiend hoe jong of oud diegene ook is. In de beginfase van het platform richten zij zich voornamelijk op artiesten onder het label BookThat Entertainment. Inmiddels hebben zich al 350 artiesten/bands aangesloten via BookThat.nl.

Achter de schermen focussen de jongens van BookThat zich voornamelijk op de online- en offlinemarketing. Anders dan andere platforms legt BookThat de focus op het aansluiten van bedrijven. Het is voor de meeste ’nieuwe’ artiesten moeilijk om binnen te komen bij gerenommeerde bedrijven. BookThat hoopt deze stap eenvoudiger te maken door het bieden van een platform waarbij bedrijven ontzorging kunnen verwachten. Zo kunnen zij op een veilige manier betalen, optredens het hele jaar vooraf inplannen en wordt de factuur automatisch opgemaakt zodat de administratie overzichtelijk blijft.

In samenwerking met het WelKOM huis in Nijkerk, een inloopvoorziening en dagbesteding, (een initiatief van GGz Centraal en de gemeente Nijkerk) heeft BookThat een valentijnsactie kunnen optuigen waarbij maar liefst 5000 kaarten in de brievenbus van verschillende bedrijven, horecagelegenheden en eventplanners zijn beland. Op Valentijnsdag zelf worden er diverse uitgedeeld in Amsterdam en Utrecht.

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie